forex trading logo

Prisijungti

Lankytojai

Straipsnių peržiūros
615754

Masažas gydo ir peršalimą

Kai atšąla orai, dažnas iš mūsų neišvengiame slogos, peršalimo, ar dar blogiau – bronchito, plaučių uždegimo... Šaltu ir drėgnu oru bakterijoms ir virusams daug lengviau patekti į mūsų organizmą, tad daugiau dėmesio reikėtų skirti imuniteto stiprinimui. Net ir susirgus nereikėtų iškart griebtis cheminių vaistų, pirmiausia išbandykite natūralias priemones – vaistažolių arbatas, medų, česnakus, svogūnus, inhaliacijas ir masažą.

Nors ir sakoma, kad „sloga gydoma praeina per savaitę, o negydoma per 7 dienas“, nereikėtų nekreipti dėmesio į šį susirgimą, nes paprasčiausia sloga gali baigtis sinusitu. O tai jau ne juokai. Tad susirgus sloga ar peršalus, siūlau išbandyti taškinį masažą ir atsikratyti šio negalavimo.

Kokius taškus reikėa spausti:

  1. Masažą pradėkite nuo išoriniuose nosies šnervių įdubimuose simetriškai išsidėsčiusių taškų.
  2. Po to masažuokite simetriškus taškus, esančius po šnervėmis, tarp nosies ir viršutinės lūpos.
  3. Raižymą“ akyse ir „užgultos“ nosies pojūčius padės palengvinti simetriškų taškų, esančių nosies viršuje, prie vidinių akies kampučių, masažavimas.
  4. Kitas taškas – pats nosies galiukas.
  5. Jei vargina „apsunkusi“ galva, padės taško, esančio viduryje tarp antakių, trynimas. šį jausmą palengvins ir smilkinių glostymas.
  6. Masažuokite taškus esančius poraktikaulinėse duobutėse.
  7. Su jėga paspauskite didžiųjų pirštų pagalvėles.
  8. Masažuokite tašką tarp nykščio ir rodomojo piršto vidinėje delno pusėje.

Masažavimo taisyklės:

  • Kiekvieną tašką reikia masažuoti 1-1,5min,sukant ratukais nykščiu ar rodomuoju pirštu, jei norite didesnio efekto paspauskite nagu.
    • Simetriškus taškus reikia masažuoti kartu.
  • Po masažo reikia išgerti šiltų skysčių, ramiai pagulėti, stengiantis giliai ir lygiai kvėpuoti.
  • Masažą darykite 2-3 kartus per dieną, iškart, kai tik pajusite pirmuosius peršalimo požymius.

Jei vargina sausas kosulys

  1. Delnų masažas: galite naudoti masažuoklį, rutuliuką ar trinti rankomis. Plaučių zonos yra delno vidurys, nykščio pakyla ir pats nykštys. Masažuokite nuo delno vidurio link nykščio.
  2. Pėdų masažas: Ištrinkite pėdas šildomuoju tepalu, gerokai patrinkite, ypatingą dėmesį skirkite plotui po didžiuoju pirštu,tai plaučių zona. Judesiai turėtų būti nukreipti link didžiojo piršto. Jei masažuojate vaiką, galite paplekšnoti per paduką tiek kartų, kiek vaikui metų. Panašų šildomąjį poveikį turi česnakų ir svogūnų sultys. Kvapas nėra labai malonus, tad sultimis galite patrinti pėdų pagalvėles ir didžiuosius pirštus.
  3. Medaus kompresas. Tai sena liaudiška priemonė padedanti atsikosėti. Medų galima dėti ne tik ant krūtinės,bet ir ant delnų. Pusę arbatinio šaukštelio medaus ištrinti su keliais lašais spirito ar degtinės. Šia mase ištepti delno zonas, atsakingas už plaučius, uždengti plėvele, šiltai apvynioti ir eiti miegoti. Ryte jausitės daug geriau.
  4. Masažo nereikėtų daryti, jei karščiuojate, skauda galvą, itin blogai jaučiatės

Toks savimasažas pagelbės užklupus nelabai rimtiems susirgimams. Tačiau jei sergate rimčiau – bronchitas, plaučių uždegimas, astma, LOPL. Praėjus ūmiam ligos periodui, kai pasijaučiate geriau, nekarščiuojate, galima pradėti masažo kursą. Reikia kreiptis į specialistą, kuris atliks krūtinės ląstos vibracinį, perkusinį masažą. Toks masažas pagerins kraujotaką, atvers kvėpavimo takus, suskystins sekretą, todėl lengviau atsikosėsite. Masažo metu gaminasi endorfinai („laimės“ hormonai), kurie pakelia nuotaiką, gerina savijautą, stiprina imunitetą. Darydami masažą greičiau atsigausite po ligos. Kadangi masažo metu apsivalo ir atsiveria kvėpavimo takai, kitos procedūros (inhaliacijos, šildymai) bus daug efektyvesnės.

Autorė - masažuotoja Aistė Leonavičiūtė




-
Sausio 13-osios g. 31, Karoliniškės, Vilnius
+370 608 85453
V 9.00-21.00, VI 10.00-15.00
---------------------------------------------------------------

2010-2018 Visos teisės saugomos